Client's Charter Achievement from January until December 2017 Client's Charter Achievement on January 2017 |
BIL
|
PIAGAM PELANGGAN
|
BIL KESELURUHAN
|
MENEPATI
PIAGAM |
TIDAK MENEPATI
PIAGAM |
PENCAPAIAN | ||
BIL
|
%
|
BIL
|
%
|
||||
1.
|
Memproses permohonan pelan pemajuan dalam tempoh tiga (3) bulan. | 40 | 43 | 100 | - | - | 100 |
2.
|
Memproses permohonan remisi dalam tempoh enam (6) bulan. | 72 | 72 | 100 | - | - | 100 |
3.
|
Memastikan aduan diberi maklumbalas dalam tempoh satu (1) hari bekerja. | ||||||
4.
|
Pengurusan sisa pepejal. - Kawasan perumahan tiga (3) kali seminggu - Kawasan pekan dan perniagaan setiap hari |
28 | 28 | 100 | - | - | 100% |
5.
|
Pembersihan Awam. - Pemotongan rumput sebulan sekali - pembersihan parit dan saliran sebulan sekali |
39 | 39 | 100 | - | - | 100% |
6.
|
Membaikpulih kerosakan kecil pada infrasruktur dalam rezab awam dalam tempoh satu (1) bulan. |
Jalan - 9 Jumlah= 55 |
45 | 82 | 10 | 18 | 82 |
7.
|
Memproses permohonan lesen perniagaan, lesen iklan, lesen hiburan awam dan lesen penjaja dalam tempoh dua (2) bulan. | ||||||
8. | Memproses permohonan lesen bagi aktiviti perniagaan yang tidak berisiko dalam tempoh satu (1) hari bekerja. |
* Klik sini bagi Pencapaian Piagam Pelanggan MDHS tahun 2016
* Klik sini bagi Pencapaian Piagam Pelanggan MDHS tahun 2015
* Klik sini bagi Pencapaian Piagam Pelanggan MDHS tahun 2014